Bouwbedrijf Koerkamp Twello b.v.

Bouwbedrijf Koerkamp nieuw jasje

Wij hebben de bouwvak gebruikt om onze presentatie eens aan te pakken. Onze vernieuwde huisstijl en ons nieuwe wagenpark kwam uitgebreid aan bod in een artikel van het Voorster Nieuws.



TWELLO.- Het welbekende Bouwbedrijf Koerkamp uit Twello heeft een mooie update gehad. Het gehele wagenpark is vernieuwd en de huisstijl is geüpdatet door ‘Met Timm’ en ‘Verkatst’. Daarnaast is alle kleding van het team geheel in stijl met de nieuwe uitstraling van het bedrijf, zodat de medewerkers weer in stijl voor de dag kunnen komen.

Bouwbedrijf Koerkamp werd in 1978 als eenmansbedrijf opgericht. Bekendheid liet niet lang op zich wachten, omdat het bedrijf alle voorkomende werkzaamheden verricht, die bij de bouw noodzakelijk zijn. Met Hans Groot Koerkamp, die al veel ervaring in de bouwwereld had opgedaan, werd in 1998 een samenwerkingsverband aangegaan en het huidige bedrijf - gevestigd in een strak, modern bedrijfspand - is gegroeid tot een solide bedrijf van 16 medewerkers en twee leerlingen.

Persoonlijke wensen en maatwerk
Hans Groot Koerkamp houdt vast aan een strak omlijnde bedrijfsformule, waarbij de persoonlijke wensen van de klant en het leveren van maatwerk de hoofdrol spelen. Hun eigen, ruime werkplaats biedt alle mogelijkheden voor de bewerking van hout om perfect aan de wensen van de opdrachtgever aan te sluiten. Goede contacten met leveranciers en onderaannemers vormen hierbij een pré. Van A tot Z begeleidt en adviseert het bedrijf hun klanten als zij dat op prijs stellen, ook het schets- en tekenwerk wordt op verzoek verricht. Naast alle bouwwerkzaamheden regelt het bedrijf ook elektra, installatie- en loodgieterswerk, grondwerk, schilderwerk, tuin en bestrating.

Een nieuwe frisse look

Het Bouwbedrijf was toe aan een nieuwe uitstraling. Daarop voortbordurend ontwikkelden zich steeds meer ideeën en heeft er uiteindelijk een kleine metamorfose plaats gevonden. Twee nauw samenwerkende bedrijven, ‘Met Timm’ en ‘Verkatst’, lieten de raderen draaien en ontwikkelden een nieuw fris logo voor op het nieuwe wagenpark en zorgden voor de bestickering. Het resultaat mag er zijn. Ook zijn alle medewerkers in nieuwe bedrijfskleding gestoken, verzorgd  door Promohouse uit Apeldoorn.  “Als onze mensen aankloppen, dan moeten ze herkenbaar zijn voor de klant”, merkt Hans op.